Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 15 lipca 2011
Nowy wizerunek sieci HITPOL

W sklepach sieci Hitpol coraz więcej zmian. Wprowadzono nową wizualizację, która spotyka się z uznaniem franczyzobiorców zainteresowanych przystąpieniem do sieci, jak i właścicieli placówek działających już pod marką Hitpol.
Coraz więcej sklepów, które przystąpiły do sieci kilka lat temu, dostrzega konieczność zmian w wizerunku placówki i uatrakcyjnia wygląd swojego sklepu. Jest to tym bardziej proste, że w ramach Programu „Hitpol dla Partnerów" sieć funduje projekt i wykonanie elementów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej sklepu.
Nowa wizualizacja dotyczy także wszystkich materiałów promocyjnych sieci tj. gazetki, ulotki, plakaty, reklamówki itp.
9 lipca sieć otworzyła w Łapanowie (woj. małopolskie) kolejny sklep w nowej wizualizacji. Ciekawy kolor elewacji, miłe dla oka zdjęcia artykułów spożywczych zachęcają do wejścia i zrobienia zakupów. Obsługa dba o to, aby każdy klient wyszedł ze sklepu zadowolony i chętnie ponownie do niego wracał.

Galeria