Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 13 lipca 2011
Tradis rozwija obsługę klientów sieciowych

Tradis rozwija współpracę z klientami sieciowymi. Spółka od roku współpracuje m.in. ze stacjami benzynowymi Orlen, Bliska oraz siecią MarcPol. Obecnie Tradis obsługuje ponad 10 tys. sieciowych punktów sprzedaży, z czego aż 8 800 jest realizowane na rzecz sieci posiadających powyżej 100 sklepów. Wśród współpracujących sieci handlowych znajdują się różnorodne formy działalności handlowej, od sieci sklepów i supermarketów, przez sieci franczyzowe i stowarzyszenia kupieckie, aż po sieć partnerską spółdzielni Społem.
Od roku Tradis jest kluczowym dostawcą do 1 400 sklepów stacji Orlen oraz Bliska. Umowa z PKN ORLEN to przykład wykorzystania skali Tradisu do współpracy z dużymi podmiotami, prowadzącymi działalność detaliczną na terenie całego kraju. Ogromne znaczenie ma tu nowoczesny system elektronicznych zamówień, który Tradis wykorzystuje od kilku lat oraz doświadczenie w obsłudze serwisowej, z dowozem do klienta. Wieloletnie doświadczenie oraz najwyższa jakość świadczonych usług owocuje kolejnymi kontraktami z sieciami detalicznymi, takimi jak np. MarcPol.
Tradis chce stać się kluczowym dostawcą dla stacji benzynowych. W tym celu spółka powołała wyspecjalizowany dział petro, który czuwa nad ofertą oraz jakością oferowanych usług. Tradis gwarantuje najwyższy poziom usług, 98% realizację zamówień, terminowość dostaw i nowoczesny system informatyczny. Szereg nowatorskich rozwiązań - w tym najnowsze, takie jak karta identyfikacyjna połączona z rozbudowanym programem lojalnościowym - pozwala obniżyć koszty operacyjne zarówno po stronie dystrybutora, jak i odbiorcy.
Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi sprzedaż hurtową dóbr FMCG przez magazyny Cash&Carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Wśród współpracujących ze spółką sieci znajdują się: supermarkety, sieci franczyzowe, stowarzyszenia kupieckie oraz PSS Społem. Szeroki asortyment towarów, atrakcyjne warunki handlowe, nowoczesne systemy IT, niezawodna i tania logistyka czynią z Grupy Dystrybucyjnej Tradis wiodącego partnera handlowego dla wszystkich polskich sklepów.
Tradis jest także strategicznym partnerem Spółdzielni Społem i współorganizuje nowoczesny handel spółdzielczy w Polsce. W jego strukturach znajduje się PSD - Partnerski Serwis Detaliczny dedykowany tym odbiorcom. W ramach PSD wiosną tego roku rozpoczęła działalność nowa sieć handlowa GAMA. Docelowo sieć będzie miała zasięg ogólnopolski i podstawą jej rozwoju będą istniejące już sklepy spółdzielni Społem.
Regularnie prowadzony monitoring satysfakcji klientów wskazuje, że ponad 80% odbiorców pozytywnie ocenia współpracę z Tradisem. Najwyższe oceny uzyskały:
• poziom obsługi w hurtowniach
• efektywność rozwiązywania problemów
• oraz dostępny asortyment.
Badania potwierdzają, że placówki Tradisu cieszą się dużą lojalnością klientów. Jakość dostaw pozytywnie ocenia aż 90% ankietowanych, natomiast terminowość 81% respondentów.