W pierwszej połowie 2015 r. zysk netto wzrósł o 3% do 150 milionów euro. Dobre wyniki we wszystkich obszarach działalności Grupy osiągnięte w silnie konkurencyjnym otoczeniu, zwiększyły skonsolidowaną sprzedaż, zysk operacyjny EBITDA oraz zyski w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
– Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, pierwsza połowa roku pokazała pozytywne efekty strategii realizowanej w sieci Biedronka. Wyniki Spółki w tym okresie potwierdzają skuteczność wdrażanych środków, jej zdolność do umocnienia pozycji lidera rynkowego oraz znaczenie dla klientów, nawet w warunkach niepewności związanej z deflacją cen żywności. Zarówno Pingo Doce jaki i Recheio dalej osiągały lepsze od rynkowych wyniki. W Kolumbii kończymy budowę nowego centrum dystrybucyjnego, a ponadto w trzecim kwartale tego roku rozpoczniemy działalność w drugim regionie. Podbudowani dobrymi wynikami, będziemy kontynuować realizację planu i osiągniemy nasze cele na ten rok – mówi Pedro Soares Dos Santos, Prezes i Dyrektor Generalny.