InsERT – lider sprzedaży wśród producentów systemów dla MSP – wprowadza na rynek rozwiązanie dające setkom tysięcy firm dostęp do e-biznesu. Aplikacja vendero umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu WWW.
System vendero pozwala nawet niewielkim firmom w prosty i wygodny sposób zaistnieć z biznesem w Internecie. Aplikacja otwiera drzwi do e-handlu użytkownikom systemów z linii InsERT GT lub InsERT nexo, które są używane w codziennej działalności przez ponad 1/3 małych firm handlowych w Polsce. – InsERT już 23 lata skupia się na potrzebach małych i średnich firm, które wspiera oprogramowaniem ułatwiającym codzienną pracę i rozwój. Cieszę się, że wraz ze zmieniającą się rzeczywistością biznesową i strukturą samego handlu, możemy zaoferować naszym klientom praktyczny produkt, który umożliwia działalność w przestrzeni Internetu – mówi Jarosław Szawlis, prezes InsERT S.A.
Dzięki vendero, szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW, można założyć i uruchomić sklep internetowy, witrynę z ofertą lub firmowy serwis. Intuicyjny kreator prowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Gotowe szablony oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji, a zawartość, układ i kolorystyka serwisu mogą być w dowolnym momencie modyfikowane. Powstałym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. – Stworzenie vendero było strzałem w dziesiątkę. To rozwiązanie, które m.in. integruje system handlowy z platformą sklepu internetowego. Otwiera przed firmami dostęp do sprzedażowej aktywności w sieci – mówi Tadeusz Gruszczyński właściciel firmy zajmującej się bezpośrednim importem produktów naturalnych i ekologicznych z Krety. Firma uczestniczyła w przedsprzedażowych testach i planuje zastosowanie vendero do prowadzenia e-sklepu.
Użytkownicy aplikacji otrzymują dostęp do dokładnych zestawień zamówień, co pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup – i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu. Dzięki integracji z Subiektem wszystkie wybrane towary i usługi z systemu handlowego automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta. – Dla nas bardzo istotne jest, że vendero na bieżąco synchronizuje stany magazynowe z dostępnością produktów po stronie klienckiej sklepu internetowego. Wszystkie informacje o towarach, łącznie z opisami i zdjęciami, przechowujemy w jednym miejscu, w bazie danych Subiekta, co eliminuje czasochłonne i kosztowne czynności związane z wyeksponowaniem produktów na stronie WWW – podkreśla Tadeusz Gruszczyński. Zwraca też uwagę na zasady licencji. – W vendero spotkaliśmy się z korzystną formą licencjonowania. Nie musimy się martwić o połączenie kilku elementów, jak system handlowy, hosting, sklep WWW, obsługa wysyłek itp. – wszystko mamy w jednym pakiecie. To idealne rozwiązanie dla klienta z niewielkim budżetem i brakiem technicznej wiedzy, który w bardzo krótkim czasie chce uruchomić, działający 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, sklep internetowy – podsumowuje Tadeusz Gruszczyński.
System vendero umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności internetowych PayU. Mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich np. o stanie realizacji zamówienia.
vendero dostępne jest w abonamencie rocznym, zarówno w wersji pudełkowej – dla sklepu do 1000 produktów, jak i w wersji elektronicznej – dla firmowego serwisu, witryny z ofertą 1000 lub 3000 produktów, sklepu z 1000 lub 3000 produktów. Posiadacze aktywnego abonamentu do Subiekta nexo lub GT mogą bezpłatnie skorzystać z firmowego serwisu WWW.
Więcej informacji na http://vendero.pl/