Sieć salonów z artykułami wyposażenia wnętrz marki home&you powiększyła się o setną lokalizację. Najnowszy salon otwarto 4 marca w nowo powstałym centrum handlowo-rozrywkowym Tarasy Zamkowe w Lublinie.
Marka home&you, należąca do polskiej spółki BBK SA, jest obecna na polskim rynku od 2006 roku. Jej salony znajdują są zarówno w największych centrach handlowych w Polsce, takich jak: CH Manufaktura w Łodzi, CH Arkadia w Warszawie, Bonarka City Center w Krakowie czy Silesia City Center w Katowicach, jak i w wielu mniejszych miejscowościach. Wraz z początkiem marca sieć powiększyła się o kolejny – setny już – salon. Lokal o powierzchni 396 metrów kw. otwarto w nowo powstałym centrum handlowo-rozrywkowym Tarasy Zamkowe w Lublinie. – Setny salon home&you to ukoronowanie 9 lat naszej obecności na rynku i zarazem potwierdzenie, że marka zyskała sobie ogromną sympatię i cieszy się niesłabnącą popularnością wśród klientów. Z roku na rok zauważamy coraz większe zainteresowanie aranżacją wnętrz, kulinariami czy oryginalnym designem domowych dodatków – a w to wszystko wpisuje się oferta home&you. Mamy nadzieję, że kolejna dekada będzie dla marki równie udana – mówi Magdalena Szarejko, Specjalista ds. Marketingu home&you.
Oferta home&you to bogaty wybór akcesoriów, dekoracji i dodatków wyposażenia wnętrz. Dostępne są także kolekcje sezonowe, specjalne linie artykułów dla dzieci, jak np. seria DISNEY, oraz strefa z prezentami. Każdy salon podzielony jest na pięć głównych działów tematycznych: salon, kuchnia, jadalnia, łazienka i sypialnia. W 2012 roku uruchomiony został również sklep online.