Menu główne
Handlowiec 03.2020
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 11 lutego 2015
Sieci handlowe zyskają wiedzę o swoich klientach

Firma Cherry zakończyła prace nad swoim najnowszym narzędziem analitycznym Retail Chains Set (RCS). Skorzystają na nim sieci handlowe, zarówno lokalne, jak i te o zasięgu ogólnopolskim. Dzięki RCS właściciele sklepów mogą pozyskać o swoich klientach wiedzę, która pomoże im tworzyć skuteczne strategie sprzedażowe oraz zbudować przewagę konkurencyjną.

Premiera Retail Chains Set miała mieć miejsce dopiero w drugim kwartale b.r., jednak ze względu na duże zainteresowanie ze strony rynku, firma Cherry przyspieszyła prace nad jego przygotowaniem i wdrożeniem. – Cieszymy się, że nieco wcześniej możemy oddać w Państwa ręce nasze najnowsze rozwiązanie. To dla nas ogromny sukces, bo pomimo faktu, że jesteśmy młodą firmą, udowodniliśmy, że potrafimy działać sprawnie i profesjonalnie, że jesteśmy elastyczni i możemy momentalnie odpowiadać na potrzeby rynku – mówi Paweł Henke, prezes Cherry.

Set dla sieci handlowych jest odpowiedzią na bieżące zapotrzebowanie rynku w zakresie pozyskiwania wiedzy o na temat obecnych i potencjalnych klientów. To niewątpliwie jedyne, tego typu, dostępne dziś na rynku narzędzie.

Dzięki zaawansowanej analizie ruchu klientów (Indoor Location Tracking), połączonej z danymi o obrotach,  właściciele tego typu placówek zyskują wiedzę nieosiągalną w inny sposób. Dzięki niej mogą sprawniej i efektywniej zarządzać swoimi obiektami, relacjami z klientami i zyskiwać przewagę konkurencyjną.

Cherry dostarcza raporty, z których właściciele sieci mogą poznać potencjał otoczenia ich obiektu oraz potencjał własnych witryn sklepowych. Jednocześnie mogą pozyskać wiedzę w zakresie czasu trwania wizyty, średniego czasu spędzonego w sklepie, a także w jego określonej strefie, czy o ścieżkach poszczególnych klientów. Co ciekawe raporty niosą także szczegółową wiedzę na temat klientów nowych, a także powracających. Pozwala to precyzyjnie zarządzać aktywnościami w zakresie marketingu, działaniami operacyjnymi oraz całą siecią.