Menu główne
Handlowiec 03.2020
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 06 lutego 2015
Galeria handlowa

Rekordowa liczba klientów i aż 8,3% wzrostu frekwencji w grudniu 2014 r. Wynik z końca roku stawia Magnolia Park w opozycji do trendów odczuwalnych w centrach handlowych w Polsce, które wg raportu Experian FootFall zanotowały 7% spadku odwiedzalności w porównaniu z grudniem 2013.

Magnolia Park odwiedziło w grudniu 2014 r. ponad milion klientów - o 8,3% więcej niż w 2013 roku. Ten wynik stawia wrocławskie centrum handlowe w kontrze do całej branży detalicznej w Polsce. Według statystyk firmy Experian FootFall w grudniu 2014 r. liczba wizyt Polaków w centrach handlowych zmniejszyła się aż o 7% (Footfall Index Polska).

Bariera miliona klientów w grudniu została przekroczona już po raz drugi - pierwszy raz dwa lata temu. To nie wszystko. W całym 2014 roku największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku odwiedziło blisko 10 mln klientów. W porównaniu do poprzedniego roku oznacza to wzrost na poziomie 0,1%. To zadowalający wynik, mając na uwadze spadek rocznego indeksu dla branży o 5% (FootFall Index Polska 2014).

Sukces Magnolia Park okazuje się jeszcze większy, jeśli zwrócić uwagę na trwające przez cały rok prace budowlane. – 2014 był rokiem wielkich zmian w Magnolia Park. Trwała rozbudowa naszego centrum, a także wprowadzali się nowi najemcy. Wszelkie prace były planowane w taki sposób, aby nie miały wpływu na komfort naszych klientów. Widząc wyniki frekwencji naszego centrum, można śmiało powiedzieć, że cel udało się osiągnąć, a klienci nie odczuli niedogodności związanych z budową – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Zarządzająca wrocławskim centrum handlowym firma Multi Poland prognozuje, że w 2015 roku liczba odwiedzających jeszcze się zwiększy. – Po zakończeniu rozbudowy otworzy się tu kilkadziesiąt sklepów, restauracji, kawiarni czy punktów usługowych. A mieszkańcy Wrocławia będą mieli do dyspozycji ofertę, której nie znajdą w innych centrach handlowych w regionie – mówi Maria Prokop, dyrektor marketingu w Multi Poland. – Prognozujemy, że z końcem 2015 roku zanotujemy wzrost na poziomie 15% - dodaje.

Powierzchnia handlowa Magnolia Park wynosi obecnie ponad 81 tys. mkw. Wiosną po zakończeniu rozbudowy centrum handlowe powiększy się o 15 tys. mkw. Zmotoryzowani klienci obecnie mają do dyspozycji ponad 3,2 tys. miejsc parkingowych. Docelowo powstanie ich 3,5 tys.