Menu główne
Handlowiec 03.2020
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 30 stycznia 2015
MERLIN

Dzięki współpracy z Kolporterem sklep internetowy Merlin.pl zwiększył liczbę punktów odbioru swoich przesyłek. Klienci Merlina, nie płacąc za dostawę, mogą odebrać przesyłki w wybranych salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press na terenie całej Polski.

Klient, który w sklepie Merlin.pl kupuje książkę, płytę lub inny produkt, przy składaniu zamówienia może wybrać najkorzystniejszą dla siebie formę dostawy. Jedną z nich jest darmowy odbiór przesyłki w wybranym saloniku Kolportera. Zamówioną paczkę można osobiście odebrać np. w drodze do domu lub pracy, w dogodnym dla siebie czasie. Lista najbliższych punktów odbioru wyświetla się podczas realizacji transakcji.

– Wiele osób korzysta z tej możliwości, ponieważ przy osobistym odbiorze nie płaci za dostawę – podkreśla Robert Szczepaniak, doradca zarządu Kolportera ds. marketingu strategicznego. – System informatyczny pozwala na bieżące śledzenie przesyłki Merlina od momentu wysłania jej z magazynu. Gdy tylko przesyłka dociera do saloniku, klient otrzymuje (poprzez SMS lub e-mail) numer zamówienia wraz z informacją, że może ją odebrać .

Pierwsze punkty odbioru zostały otwarte w salonikach zlokalizowanych w dużych miastach. – Teraz przyszła kolej na mniejsze miasta, liczące od 20 do 50 tys. mieszkańców. Chcemy, aby do końca marca br. przesyłki Merlina można było odbierać w 500 salonikach i Top-Pressach, czyli w połowie sieci handlowej Kolportera – dodaje Robert Szczepaniak.

– Współpraca z firmą Kolporter jest elementem realizacji długofalowej strategii integracji sprzedaży on-line z możliwościami, jakie daje szeroka sieć punktów fizycznego kontaktu z klientem. Często klient ten jest zresztą wspólny dla obu sieci, a wzajemne ich przenikanie wpływa pozytywnie na zwiększanie ruchu u obu partnerów. Jesteśmy przekonani, iż współpraca w ramach tak rozbudowanej, ogólnopolskiej sieci darmowych punktów odbioru w salonikach Kolporter, połączona z wysokim poziomem obsługi klienta w naszym sklepie, przełoży się bezpośrednio na wyniki obu spółek – mówi Jacek Jabłczyński, dyrektor zarządzający Merlin.pl.

Merlin.pl to jeden z najstarszych sklepów internetowych. Swoją działalność rozpoczynał w 1999 r. jako księgarnia, jednak w ciągu kilkunastu lat sukcesywnie rozszerzał asortyment o multimedia, zabawki, elektronikę użytkową, drobne RTV i AGD, kosmetyki, odzież oraz artykuły sportowe.