Menu główne
Handlowiec 12.2020
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 20 października 2011
Jubileuszowe Targi Handlowe w Żorach

Polska Grupa Drogeryjna Bielsko-Biała, wspólnie z firmą Słod-Hurt z Rybnika zorganizowały, 11 października br. Targi Handlowe w Żorach na Śląsku. Tegoroczna edycja miała wymiar jubileuszowy - Polska Grupa Drogeryjna świętuje 20 - lecie działalności a Słod-Hurt obchodzi 15. urodziny. Targi spotkały się z wielkim zainteresowaniem - imprezę odwiedziło ponad 1200 gości.

W wydarzeniu uczestniczyło 36 czołowych producentów branży chemii gospodarczej, kosmetycznej i artykułów higienicznych, wśród nich m.in.: Unilever, Procter&Gamble, Reckitt Benckiser, Delitissue, Kimberly Clark, ICT, Colgate-Palmolive, Nivea, Inco Veritas, Johnson&Johnson oraz TZMO.

- Zawsze chętnie uczestniczymy w targach organizowanych przez PGD Bielsko-Biała. Są bardzo dobrze zorganizowane i cieszą się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Targi październikowe mają wymiar szczególny, bo jubileuszowy. Mamy rekordową liczbę uczestniczących w nich klientów i producentów. Nie mogło więc nas zabraknąć", powiedział Andrzej Cichy, Territory Manager z Reckitt Benckiser .

W jubileuszowej imprezie prezentowało również swoje oferty 39 wystawców branży spożywczej, między innymi: Aksam, Bahlsen, Bulik, IDC, Polonia, JIW, Jutrzenka, Colian, Kraft, Kruger, Gerard, Mieszko, Millano, Nestle, Śnieżka, Vobro, Wawel, E.Wedel.

- Jest kilka czynników, które wpływają na „wysokokaloryczność" targów współorganizowanych przez hurtownię Słod- Hurt: profesjonalizm, naturalność oraz familijny charakter. Mogę pokusić się o stwierdzenie, że na targi w Żorach czeka większość przedstawicieli handlowych, producentów i klientów", powiedział  Sebastian Wiśniewski, Przedstawiciel Handlowy firmy Kruger.

Dla uczestników jubileuszowego spotkania firmy PGD i Słod-Hurt przygotowały atrakcyjne nagrody i niespodzianki. Główną nagrodą dla klientów PGD był samochód osobowy Fiat Panda, natomiast Słod-Hurt zorganizował konkurs z nagrodami  „Zagraj z nami w oczko" oraz ufundował voucher na atrakcyjną wycieczkę zagraniczną .

- Pomysł zorganizowania wspólnych targów przez PGD i Słod-Hurt okazał się strzałem w dziesiątkę -powiedzieli Bogusław Wróbel, Dyrektor Sprzedaży PGD Bielsko-Biała oraz Mirosław Zaputowicz, Kierownik Sprzedaży firmy Słod-Hurt.

Polska Grupa Drogeryjna zaprezentowała na targach swój nowy innowacyjny projekt - Dywizję Kosmetyczną. W jej skład wchodzą doradcy kosmetyczni, którzy mają przekonać właścicieli drogerii do wyboru oraz aktywnej sprzedaży kosmetyków bardzo dobrej jakości, dostępnych w atrakcyjnych cenach ale mniej rozpoznawalnych przez klientów. Producentami tych kosmetyków są w większości polskie firmy, które nie dysponują dużymi budżetami reklamowymi.  W ofercie dywizji znajdują się także produkty importowane, które nie mają w Polsce własnych, dobrze rozwiniętych kanałów dystrybucji na rynku tradycyjnym

- Chcemy dać alternatywę naszym klientom. Kosmetyki wielkich światowych koncernów można kupić w wielu miejscach. Trudno jednak pojedynczej drogerii na nich zarobić. Chcemy, żeby drogerie, z którymi pracujemy wyróżniały się na rynku swoją ofertą. Pracownicy naszej dywizji mają dużą wiedzę na temat oferowanych produktów i są w stanie przekazać ją personelowi sklepów. Ich wizyta w sklepie nie ogranicza się do przyjęcia zamówienia. Bardzo silny nacisk kładziemy na szkolenia doradców w zakresie oferowanych towarów, ich składu i działania. Dzięki temu pracownik drogerii jest w stanie przekonać klienta do wyboru oferowanych przez nas, w założeniu wysokomarżowych, ale nie reklamowanych szeroko kosmetyków -  powiedziała Marzena Gradecka, Prezes Zarządu Polskiej Grupy Drogeryjnej.

 

Galeria